söndag, juli 13, 2008

Bomba regeringen

Bomba regeringen?

Ja, ta det nu inte bokstavligt. Jag menar att man kan mailbomba regeringen. Själv har jag mailat samtliga ministrar beträffande STASI (FRA) lagen. Jag mailar även STASI (FRA) lite då och då. På det viset slipper dom ju spionera så mycket på mig :) Nej, naturligtvis så tror jag inte att dom har något intresse av mig, men bråkar men med dom så kanske det kan leda till något positivt, vem vet.
Droppen som urholkar stenen ni vet.
Hoppas många fler gör som jag, då kan det nog få effekt.
Mail till regeringen: http://www.regeringen.se/sb/d/3051
Mail till STASI (FRA): fra@fra.se
Glöm inte att alltid begära svar med angivande av dierienummer.

Önskar alla goda människor en vacker dag

Inga kommentarer: